duminică, 15 mai 2011

update pe la un "prieten/prietena

un raspuns la falsificarea/editare  comentariului semnat
cu numele meu de pe aici

http://lorenalupu.wordpress.com/2011/05/14/ce-oroare/#comments

mai 15, 2011 la 11:48 am | #94
iar am trecut să semnalez că sug pula. în caz că se îndoia cineva.



hmm deci chiar ashea shi esti ?
pe-de-a-ndaratealea de jenu adica
adica pe invers
hmm
shi-tzi place shi te hraneshti te fapt din panarama asta pe care TU ai provocat-o prin gestul urat
deci eshti
un .....
mda
comentariul/raspunsul meu adica la fals
:
<<lelynx:

deci de fapt shi pana la urma
hmm
da eshti ceea ce pari a fi
pacat de tine :| >>


ok acum sa mergem spre lotus
http://blog.matinal.org/2011/05/jocul-de-sah.html#commentshmm ok
aici
12:41se parte ca e in regula :)
inca  shi acum cel putzin
hmm de fgapt nu prea
deloc chiar dar asta e 
:( mda


hmm se parte ?


well nu e in regula asta din cate mi se pare mie ashea
pentru ca nu asta era ideea mea
shi eu  inca ashtept scuze pentru jignire 

dar bine macar ca nu se falsifica :)
nu ?
 ok deci pt "prietena/prietenul respectiv

am shi trimis acum raspunsul
sa devem cum il mai falsifica
sunt f curios cat de low can a man or a woman get :)
12:51

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu