miercuri, 18 mai 2011

mda shi sa mai fac inca o golanie

 ishi mai aminteshte cineva de asha ceva
shi de un apel ?

Manifestaţiile din Piaţa Universităţii


shi de asta

Revoluţia Română din 1989



asha un pic mai recente

mda acolo nu conteaza pana la urma cum vrea sa le numeasca fiecare
au cam, plecat intr-un fel sau altul oameni
shi  mda sa fiu eu acum personal
asha
eu cred ca lor celor care au fost acolo ca oameni
le datorez eu acum faptul ca uite am un jurnal de net in care pot scrie
shi de unde pot spune tot ce doresc
mda shi asta e doar punctul de plecare
adica aceasta libertate de care ma bucur shi eu
shi pentru care unii oameni hmm doar unii au cam murit un pic nu ?
e eu nu o sa uit asta sa incerc sa nu mai uit de fapt
ca sa fiu shi eu un pic doar sincer cu mine
mda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu