marți, 10 mai 2011

'bulangeala', 'curvasareala' shi un banc

mda ca tot ziceam io ca o sa explic astea
pai s-o luam ashea
exista oameni carora le place sexul
(sa zicem ca ma numar shi eu printre ei :) )
amorul liber
sa-i zicem :)
( nu liberal :)) ca shi ala tot un fel de curveala se cheama :))) in practica unora mdeah  )
cum shi cu cine le place lor
fiecare dupa preferitza sexuala
ma rog mie unuia intamplator ori ba imi plac femeile
da se putea sa fie shi altfel
mda deci cu asta  eu personal nu pot sa am vreo problema
sau sa judec preferintzele shi praticile sexuale ale altora 
doar sa-shi vada de asta in dreptul lor
shi sa nu incerce sa-shi faca laba pe mine :)
sau sa se dea cu diverse la mine :)
ca noua nu ne place asha :D

shi aici nu vorbesc de prostituate de profesie care din cate am vazut eu
au demnitatea lor unele dintre ele cel putzin

dar ma rog, pe langa asta mai exista shi
curvote, limbishti,  bulangii, poponari, piderashti, pidoznici, curlingai shi alte specii
de ambele sexe sa-i zicem ashea :)
care o sug, o ling, o freaca etc la alt mod, non-sexual sa-i zicem shi mai mult mecanic :)
din inertzie ori ca sa pape shi gura lor ceva banu', banu'
de ce ?
dc ii intrebi , is ashea prinshi de frecush ca nici ei nu shtiu



deci  la speciile respective io o sa le zic mai la gramada
dupa cum bine  m-a invatzat cineva, cam ashea:
CURVET sau  BULANGII,
intershanjabil 
 :D
de ce la gramada ?
pentru ca au cateva trasaturi mari shi late :)
in comun :
LIPSA DE LOIALITATE
fata de ei in primul rand shi principiile lor
sau ma rog alea pe care sustzin ca le au,
shi prin asta shi fatza de cei din jur

IPOCRIZIA

LASHITATEA

LIPSA DE RESPECT
fatza de sine shi restul lumii  prin toate astea
[buhuhuhua scrisesem resprect in loc de respect mda poate ca acolo de acolo vine shi "respectul meu"
pentru genul :)
pofta buna va zic shi eu :)-  l.e 13:19, 10 mai 2011 ]
shi cred ca or mai fi din speciile respective,
vb acum de trasaturi  acum

mdeah :|
bancu' in episodu' viitor :D)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu