sâmbătă, 14 mai 2011

shi acum mesaj personal

mai Lorene
mai prietene cat de idiot idioata potzi fii
sa nu vezi ca bulangii astiea te-au scos la produs?

shi dc ajungi
c.. lor
shtii care e drumu ' de aici
mda drumul mdamei de bordel
eshti cumva genul de om facut ptr ashea ceva ?
mai io nu cred
io din prima

in ciuda limbajul;ui shi a unopr anumite atitudini
te-am vazut un om ok
?
??
?
unde e omul ala
ok
shi ce ai facut cu el
ce ai facut cu tine mai omule
mai oamo
mai
uite vb aiai acum nu mai pot s-o mai
zic
nici in latina macar
deshi la un mom dat
eu foarte subtil
pt eu niciodata nu tzi-am zis asha
eu nu :D
subtil insa  am cam mers pe vb respectiva
la un mom dat 
mda
asta e dar acum nu prea mai poate fi
unele transformari
sunt ireversibile
unewle doar
io insa nu prea am problema asta pt ca shtiu f bine cine ce
de unde sunt
shi probabil shi ce vreau in viatza
dar asta e problema mea shi numai a mea
nu priveshte pe altcineva
:)
shi asha mi se pare normal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu