sâmbătă, 21 mai 2011

shi asha cum mai spuneam

eu perszonal nu am de fapt nimic cu nimeni personal
cu indivizii adica sub forma de simpatie ori antipatie
hmm probleme am cu anumite atitudini  umane sau mai putzin umane
pentru ca da e nevoie de schimbari de reforme dar nu cu
BATCA
shi desigur nu in scopul de a cashtiga capital elecroral
bineintzeles cei ce-shi vor asuma responsabilitatea pentru masuri mai dure dar drepte nu vor fi
populari shi probabil nici realeshi asha ca restu' lumii probabil; ca ar putea sa se linishteasca shi eventual sa-i sprijine pentru ca da intr-o organizare umana , hmm in cazul asta stat sa-i zicem well
totzi contribuie intr-un fel sau altul la starea lui
shi da acum referito shi la o situatzie de prin orientul mijlociu de data asta
mda unele situatzi de criza cer masuri mai dure , aproape martziale hmm dar asta nu inseamna debutul unei
indelungi cariere/dictaturi dinastii etc
ci dimpotriva
dc nu s-a prins cineva
shi nu inseamna nic hmm asha cum am mai auzit pe cineva reiterand o veche vorbulitz comunista
:
" copiii shefilor noshtri vor fi shefii copiilor noshtri "
nu , in nici un caz nu cred ca aceasta ar fi o directzie corecta , pentru nimeni
poate cultivarea valorii , demnitatzii shi onoarei in fiecare pana la urma

de pe oriunde s-ar afla , iar asta se face prin corectitudine , nu doar corectitudine politica
shi acum sa fiu personal din nou
mda ceea ce fac eu acum nu este pentru ceva ori pentru cineva anume ,
pentru mine shtiu exact cum se va incheia probabil shi nu accept nimic la schimb
shi chiar nu prea sper eu asha decat pentru cei ce vor veni , probabil vor avea mai multe shanse decat mine shi
nu vor trebui sa "calatoreasca in timp shi spatziu :) in cautare de repere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu