duminică, 15 mai 2011

comentarii nepublicate pe la vreun rupingurist

adica rupt oin gura :)
in contextul asta :
  1. nu mi se pare ca tu tzi-ai
    vandut neste hartie igienica cu care te-ai shters pe la gura
  2. deci da am o problema cu mancatorii de muie cu cacat
    pe care io ii numesc bulangii
    d’aia penali :)
  3. e aceeashi specie de gandaceala de wc
    ca shi robot6zeala
    nu tzi se pare ? :)
  4. conbsecintzele nesimtzirii
    shi bulangelii :) ))
  5. sciencefictionanton Spune:
    Deci, ma pula, daca nu termini cu delirul de pe aici, zbori. Nu am eu chef sa-mi umpli blogul si mail-ul cu elucubratii.
  6. sciencefictionanton Spune:
    Bye bye, lelynx. Poti sa mananci cacat de acum in alta parte.

Lasă un răspuns 

 

asta era 

lelynx:

12:15
deci ai avut trei minute shi doua litere de tastat
ok pentru tine eu acum mai am doar doua cuvinte
stil
desert eagle ashea
:)
le shtii nu
a jha jha jha
ji shtii ca nu eshti de fapt nici
the so cold
big dick
:)))
nici macar the mincy ,,, balls
nic macar g(A)ura
ci un fel de glumea ashea
:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu