marți, 10 mai 2011

La dentistu' :D

ashea cum l-am auzit shio eu de pe la pretini :

"cica era odata unu care avea programare la dentist
da el toata noaptea daduse cu spor la limbi shi acum ii venise randul
sa se spele pe dintzi de dimineatza, de ca omu
shi ce observa el, tot frecandu-shi gingiile :
ca-i ramaseseun flocshor intre dintzi
da-i sa-l traga, sa-l scoata
nu s-o putut , sta, se mai gadeste , ia forfecutza shi il tunde,
da tot mai ramasese un capetzel pe afara
in sinea lui zice "e asta e acum " shi merge la treaba lui
pe scaunul dentistului adica,
asta se uita in gura lui, ii lucreaza ce are de lucrat, pansat etc
ishi termina treaba pe ziua respectiva, dar totushi zambind asha zice lu' omu':
"mai, tu ai dat limbi aseara :)"
asta incurcat shi roshind tot, se coimaneshte ce se coimaneshte shi pana la urma recunoashte
"da mai, am dat , da de unde shtii ? ai vazut cumva capetzelul de floc dintre dintzi ?
dentistu' de colo:
"mai nu, da vezi ca eshti murdar de rahat pe barbie :)"

mda cam ashea l-am, auzit shi io cu ceva ani in urma shi ashea il zic aici
cu o completare totushi :
poata ( nu ponta a adica cred ca da shi pe acolo e un "pic" da doar "un pic" :)))
 shi nu numai pe barbie:)))
se poate extra-pula shi la vrednicii sugaci de extra-pula :)))
sau cur-lingaii da la ashtia cica se pune pe musteatza shi varful nasului :)))
e asta daca mai ajung cu gura de nas (rhat) la cur  ca sa manance shi ei proaspat
da de obicei nu ajung


nu mai ajung ca se proptesc cu nasul in cacatul propriu
ca-n goana lor dupa magarul lui Apuleius
and his golden
arse :))
or dick
dupa preferitze individuale :))

s-au cam cacat pe ei :)))
mda :)
PS:
shi inca o precizare referitoare la titlu
il parafrazeaza pe asta care apare pe aici intr-un video tremis unui
"pretin" :D ca eram pe atunci shi inca ma mai plimb un picutz pe
Planeta Moldova
ca e de invatzat de acolo din cate am vazut eu
aici e de cum e cu ashtia care fac bizniz :))) again
shi acum chiar imi face placere sa reiau ideea de la oamenii ashtia :D mda
Planeta Moldova - Biznis pas cu pas Partea 3/4
http://www.youtube.com/watch?v=G9A-kgIUO14&feature=related
plus ca avem in vedere scopuri euristice :)

acum cica se facura mai multe "bancuri "

oricum alea bune nu se demodeaza niciodata :)))
mda :)

PPS: shi ca sa intzeleaga acum shi aia ce si-au inlocuit mintea cu
bacomate ori
tonomate
ori telefoane cu fise
acum shi fara fir 
ascultate ori ba :D
sau ma rog au vrut sa faca asta
deshi e o chestie contra naturii
hmm da asta e chiar contra naturii :)
ok deci pentru totzi de genu' sa devin shi eu un pic personal
mda cam care ar fi treaba mea pe aici
dc nu e cu bani, putere, influentza, bulageala shi curvasareala de genu' pe scurt
pai am cam zis,  cu o trimitere hmm mai multe de fapt  la un moment dat
hmm ok repetam  pt ... ma rog :)
ar fi ceva de genul :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mononoke_%28TV_series%29
nu chiar fairytale ashea
hmm daca esti atent/a mda  potzi vedea/simtzi
"demonii"
sub forme foarte prozaice
de zi cu zi:
rautate, prostie, ignorantza, indiferenta
cruzime nejustificata shi gratuita
lacomi, lashitate, ticaloshie semi-umila semi-servila shi cu injuraturi pe la spate 
ipocrizie
mda shi ar mai fi shi asta cred eu ca sunt probleme de care se loveshte fiecare om
trebuie doar sa cashte ochii bine shi sa se uite in jur
hmm da mai intai in oglinda :)
mda :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu