vineri, 20 mai 2011

despre moarte shi viatza

vb "a muri "conjugat cu "a trai"
mda mi-a venit asta in minte
"decat sa traieshti murind, mai bine sa mori traind "
shi am gasit-o pe aici
http://www.rightwords.ro/folclor/detalii-folclor/882/decat-sa-traiesti-murind-mai-bine-mori-traind-...
mda parca atunci cand eram mai mic am auzit-o cantata alaturi de alte vb intzelepte
printr-un film romanesc
hmm nu mai tzin minte decat melodia shi cateva vorbe intzelepte de pe acolo
mda
shi de fapt ca sa fiu un pic personal asha tema asta
a mortzii
deja am intalnit-o
:)
de aceea m-am shi hotarat sa traiesc hmm :)
ca sa-mi intalnesc/intampin moartea asha cum se cuvine :)
mda deshi uneori ma simt shi eu much "too tired to die" hmm
mda shi tema asta a fost intalnita  pe film la un moment dat
tot cu mult timp in urma
http://www.lovehkfilm.com/panasia/too_tired_to_die.htm
mda asta chiar e o problema de viatza , moartea adica

shi sa nu uit da ma cam apuca shi pe mine cand vad , aud de oameni
care ar trebui sa aiba shansa sa traiasca,  sa treaca prin viatza asta
sa vada shi cat e de grea shi cat de de frumoasa :)
shi acum voi trimite la un link
aici
http://www.cabral.ro/pentru-copii/facem-cumva-in-asa-fel-incat-alia-sa-si-schimbe-problemeleca sa fiu onest in privinta hmm :( ideii sa zicem
shi ca sa fiu un pic shi mai onest
o sa amintesc shi de copii care nu mai apuca sa mai traiasca din cauze mai violente prin alte zone
de razboi
copii shi tineri, batrani, femei
shi inca ceva chiar nu shtiu cum e sa-tzi vezi fiul ori fiica macelaritzi shi schiloditzi
nici altzi membri ai familiei
shi nici nu doresc sa aflu, tot ce am vazut pe la altzi oameni a fost ca asta te schimba
intr-un fel
eu cel putzin nu pot shi nu vreau sa-l descriu
mda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu