sâmbătă, 14 mai 2011

MDA

shi ca tot vb de problema
diferentza dintre homosexualitate shi buylangeala
la un mom dat am avut o intamplare cu un prieten care avea anumite inclinatzii
de care io nu shtiam shi care m-a facut sa ma gandesc la chestia asta
la problema homosexualitatzii
asta e pe bune, chiar pe bune
nu la modul ironic sau aluziv
shi e f f veche

cica stateam la o parola shi la un mom dat ce-mi vine mie ca baiatu' ashea
ii zic omului un ceva
de genu
"hai la fete la agatzat "
d';astea
shi-l vad pe om ca se fastaceshte asha un pic
shi-mi zice ca nu 
io ma mir cumva
shi zic un gen de haidi mai ca-i mishto
hmm de fapt crde ca io atunci incercam sa-i fac lipeala cu o tipa
nu mai tzin minte ca e mult de atunci
hmm vreo ....10 ani cred dc nu shi mai bine
shi ma rog pana la urma omul imi zica ca lui ii place
altceva mda



deci ma mir io ashea
ca cum adica nu intzelegeam io cum poate sa nu-i placa lui pizda
ca e faine femeile
shi ii zic" mai nu vrei sa te converteshti la pizda"
omul de colo " mai nu, mi-e bine ashea cum sunt
shi imi mai zicea ca are shi prieten
hmm io de colo
ma crucescs un pioc da incerc sa intzeleg
ma rog dupa multe ruminatziuni
am intzeles io ashea o chestie f simpla
ashea cum mie imi place pizda
altuia s-ar putea sai placa altceva
hmm
simplu

mda ji la general
io raman ashea cum sunt
cu ce-mi place mie sa .. shi cu ce-m place mie sa fac
mda am invatzat o lectzie mishto de la omul respectiv
deci  raman un pic ashea :)
da nu stau la posta
bai bulangiilor
deshi sunt cumintzal shi bland ccica :)))))
mda shi chiar imi plac
FEMEILE
DAR REPET
SHI SUBLINIEZ 
FEMEILE nu ...
SIMULACRELE
hmm pardon
steem ula crele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu