vineri, 7 decembrie 2012

Shaska: popas entomologic urban shi nu numai :)

Iarashi cu ceva timp in urma, urmarind pe net firul unor hobby-uri personale am dat peste un termen in dictzionarul urban care m-a intrigat, acesta este :
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Shaska
in acceptziune no.1, desigur, pt ca aici e vb de un pic de entomologie :),
Shi pe loc mi-am amintit de experientzele personale de interactziune , incercari/exercitzii de comunicare pe net, mai vechi ori mai noi asha :), dar mi-am dat seama ca totushi termenul respectiv s-ar putea extinde un pic mai mult shi ca de fapt este neutru in sine putand cuprinde shi entitatzi aparent masculine (chiar mai ieri am examinat o urma de shaska care se da mascul , "era o o urma pe un jurnal de net :), ca toate urmele ... " etc :))) ), asha ca m-am decis, cu toata lipsa mea de experintza in studiul shtiintzific al acestui tip de insecte, sa le dedic totushi o postare separata.
Lipsa de experintza, marturisesc acum ca poate se datoreaza shi unui ficat cam sensibil, care da aproape imediat un output de greatza la cele mai mici "stimulari de genul :D shi poate mai ales a incapacitazii mele personale de a concepe faptul ca asemenea creaturi "dragalashe exista pe lume, deshi cu, acum foarte multa, vreme in urma, un entomolog poate mai experimentat mi-a semnalat existentza lor shi chiar mi-a descris anumite practici specifice, cat shi faptul ca, ciudat cum ar parea, ar  mai exista shi paduchi ai paduchilor,
ma rog,
subiectul poate fi intr-adevar foarte stufos :) shi chiar fascinant pt unii cercetatori, conditzia, zic eu, ar fi sa aiba cel putzin un ficat zdravan shi poate, ash indrazni sa adaug, chiar o anume doza de masochism.
Din punctul meu de vedere, nu pot decat sa le urez acestora mult succes in cercetarea acestui domeniu shi :)
de ce nu ?

la cat mai multe vivisectzii reushite pe exemplare din diverse zone
politic
cultural
media
etc

Mda :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu