luni, 3 decembrie 2012

Lynxul

Mai ieri de dimineatza, pritocind cafeaua ramasa de alaltaieri,
stateam shi ma gandeam la ce mi-a mai spus, printre altele,
un prieten la un pahar de vorba, cu cateva zile in urma
ceva ce mi-am mai amintit shi de asha ceva:

Diamanda Galás - Orders from the Dead 
http://www.youtube.com/watch?v=MYL6FCCOg8w

Shi probabil shi de altele de acelashi fel de prin lume asha.

Mda shi despre ce era vorba:

Se spune ca undeva,  la vreo 20 de metri spre sud de locul numit "Casa Rosie"
se afla ingropate la vreo 2-3 metri sub nisip, oase ale detzinutilor politici [din inchisoarea Periprava,
acelui loc i se mai spunea shi "Groapa cu var" ].

Shi am mai aflat ca oamenii de acum s-au gandit sa puna acolo o troitza, ca sa se shtie shi sa nu se uite.

Shi acum mergand un pic pe la titlul de pe aici,
hmm, cam ce ar putea spune, ash indrazni sa presupun eu,
(printre altele poate)


un lynx,
celor care au sarbatorit ziua natzionala pe 1 decembrie?
hmm, poate cam tot asha  :

Sa nu uite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu