vineri, 7 decembrie 2012

"Anecdoata"

Shi pt ca tot se cam gata campanie de electorale hai s-o dam shi pe "anecdoate" :D:
Cu ceva, mai multisohara, vreme in urma , stand asha de vorba cu cineva am aflat shi eu cam care era la un moment dat una din practicile electorale pe la romani.
Cica atunci cand intrat la vot era deasupra unul care se uita bine bine unde puneai "stampila , iar daca nu puneai pe cine "trebuie , itzi presara un pic de  faina pe haine,
 iar cand iesheai din problema, cabina , hmm  ma rog,
afara te ashteptau mardeiashii :))) cu ciomagushuri shi daca vedeau ca nu ai shtampilat :) pe cine trebuie ( pt ideea de aici ash indrazni :)) , pt ca-mi permit :D, sa adaug shi cum trebuie ) , atunci se auzeau urlete de genul :
"Da-i pe el , pe el , ca-i morar!"
Mda :)
Acum ce sa zic timpurile cica s-au schimbat shi s-a mai evoluat pe aici, cel putzin sub aspectul, daca nu al inteligentzei, macar al mijloacelor de "ciomagire :D.
Mda :| 

Shi asha in incheiere acum ce sa zic shi eu mai personal asha:
Hmm, nu shtiu despre altzii, dar cred ca-mi permit sa fiu shi morar :)
dc am eu placerea
shi poate acum cu atat mai mult cu cat ...
vad acum tot mai multzi mardeiashi infectzi pe la "suprafata
plutind shi balacindu-se voios exact ca cum fac ...
:)

Hmm nu shtiu ce sa zic acum, da m-am gandit ca macar eu sa le fac  "surpriza placuta"
de a nu-mi fi frica de ei shi de a nu pica la jmechereala lor infecta.

Shi de ce asha ?
:)
Pai pur shi simplu.
:)

Mda :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu