vineri, 4 ianuarie 2013

Pentru 'Comisar' :),

care, om inteligent fiind, sper ca ar fi  avut simtzul umorului
necesar pentru a aprecia sau poate cine mai shtie,
inca il mai pastreaza cumva, pe acolo pe unde e :)
ma rog, asta noi nu prea avem de unde sa shtim :)
deocamdata :)

shi poate ca i-au placut,
caii, adica :)
asha ca sa fie asta shi un pic in gluma asha
pentru ca vb cuiva lucrurile serioase
e bine sa le mai iei in gluma shi viceversa
cel putzin uneori :) :

Конармейская - Cavalry Song 
http://www.youtube.com/watch?v=4arTg2qtyIU

ce-i drept insa, mai din cate shtiu comisarii aceshtia
de pe aici, cam aveau obiceiul sa mane de la spate :)
cu Nagant-ul, din cate se mai aude :)
asha ca foarte iubitzi nu shtiu cat erau
nu ca cel despre care e vb aici insa;

in rest, asha cum am spus shi in legatura altcineva,
nu pot sa mai am ceva cu un om ce a plecat de pe aici
deshi probabil ca ar fi sa spun shi cam ce dintziosor
mi-a cam ramas din ultima vreme,

adica sa-l scot pe loc aici :)
ca sa nu mai ramanie :)

asta de prin declaratziile politice 
shi anume cele legate de infiintzarea
"Muzeului comunismului"
nu mi-a placut deloc ce a spus omul
la un moment dat despre asta
ma ashteptam ca atitutinea domniei lui sa fie
contrara celei exprimate, avand in vedere
shi o anume responsabilitate pe care o avea intr-o anume calitate.
mda, acum din cate am auzit chestiunea e pe drumul cel bun
asta cel putzin sper sa ramana asha :)
.

mda shi cam atat de mai putzin bine de aici sa zicem :)

shi pentru ca se pare ca omul  a ales (sau au ales altzii
pentru el din diverse alte motive, aici cica inca nu e clar,
dar cu asta, treaba mea prea putzin e de fapt :))

varianta de a-shi mai  calatori trupul prin lume
ca "cenusha in vant "* :)
[foarte fain shi respectabil shi pot sa marturisesc
ca shi  eu personal subscriu la aceasta optziune,
care intr-un fel mi se pare destul de romantica,
tinzand chiar spre arhaic,
spre vremurile cand crestinismul
nu se ashezase inca pe radacinile
pe care le numeshte acum pagane
(  eu personal mai numesc asha ceva shi 
Legea Veche, mai veche de 2000 de ani 
din cate se mai shtie :)
pe care, in masura in care memoria colectiva 
shi personala o mai pastreaza shi este posibil asha ceva,
incerc shi eu sa-mi amintesc de ea shi sa o respect.
- actualizare la 7:50 pm, 6 Ianuarie 2013 )
 shi pe care shade shi din care se hraneshte fie ca vrea ori nu,
fie ca unii recunosc ori ba asta - 
unii mai sinceritatea sa recunoasca** :)]
dar sa  revin;

uite inca ceva tot cu cai :)
o preferata de-a mea:

Ivan Rebroff - Kosaken Müssen Reiten (Ger) 
http://www.youtube.com/watch?v=kP8nqre54FQ

fie ca vantul sa-i invetze
pana la urma, sufletul ce inseamna libertatea :)
cea autentica shi fara compromisuri.

Calatorie placuta!

:)
---------------------------------------------------------------------------
se pare ca ar mai fi ceva de adaugat
vreo trei stelutze, cu totul :)
asha ca iata-le:

*
aici se pare ca problema care aprins multa lume acum
totushi e in principiu shi in general :)  poate un pic mai complexa
poate asha ceva ar ajuta pentru o cel putzin minima, elementala :)
intzelegere a ei:


http://www.scribd.com/doc/46730778/Bachelard-Gaston-Pamantul-Si-Reveriile-Vointei

http://www.scribd.com/doc/8075105/Gaston-Bachelard-Psihanaliza-Focului

http://www.scribd.com/doc/7131551/Gaston-Bachelard-Aerul-Si-Visele

http://www.scribd.com/doc/7131558/Gaston-Bachelard-Apa-Si-Visele

http://toread.bjai.ro:8080/opac/bibliographic_view/236243;jsessionid=3F086F89A6C9201248EAA4826B3A3834



**
aceasta opinie nu-mi apartzine
dar dupa ceva minime dar, pe cat s-a putut,
curatzate de prejudecatzi
investigatzii, am ajuns  subscriu la ea.
probabil, dupa ceva pritociri mai serioase
pe aici  se va expune la momentul potrivit
mai pe larg, atat argumentatzia
cat shi sursa.

oricum referitor la anumite,
manifestari sa le zicem,
doar atat:
poate ca de cele mai multe ori,
daca nu in toate cazurile dupa cum ar fi ideal,
spiritul unei idei, ori chiar unei atitudini,
sa spunem mai simplu shi un pic mai cu titlul general,
ar trebui sa primeze in fatza dogmelor
care cica le spun unii pe ele cum
ca s-ar revendica de acolo
deshi il contrazic destul de flagrat
pe spirit adica ,
iar  asta probabil nu numai in opinia mea,
din cate am mai auzit asha.
[update - 6:00 pm, 06.01.2013]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu