miercuri, 23 ianuarie 2013

Ca dc nu va lasatzi educatzi asha, dragi copii...

precum am zis prin anterioara adica
adaugand la cele propuse :)
pe acolo shi arta linsului
shi mushcatului pe
partzile DE dindos :)
[aici pt ambele chestiuni a se lua exemplu de la gushterii (un soi de varani mai mici )
antenistici  ce au practica indelungata pt prima shtim pe dosul cui 
shi pt a doua ei pe al oricui li se da comanda de asmutzeala
hmm interesant cum o suna comanda de asmutzit gushteri ?
ma rog pt cine e poate foarte interesant se poate informa de la scoala de antrenat gushteri , am auzit ca cica e shi ashA CEVA PE LUME :) ]

ei atunci va pashte :)
ca pe moshu' :)
oprobiul din partea elemetelor "cinstite ale socetatzii
adica alea de cinstesc shi pretzuiesc shi mai shi practica  probabil
mai mult sau mai putzin oficial indeletnicirile mai sus mentzionate
iar aici nu pot sa nu mentzionez imensa pretzuire pe care o am pentru aceasta magnifica :)
shaska
 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Shaska
(locul pe unde se mai exprima public chestiutza respectiva):
http://lacul.ro/
{REPORTED ATTACK SITE :))))) 
really ???
se pare ca da .
totushi nu prea intzeleg eu de ce atata truda ?
in ce scop hmm ma rog,
imbecilitatea, sleioashenia shi nesimtzirea crasa
a unora, fara a discriminape motive de sex :)
rasa, religie specie etc
 se pare ca nu prea are limite
dupa cum se mai aude shi prin genericul unei
interesante emisiuni tv :) - adaugat la 21:50, 24 Ianuarie 2013 }
shi care de ceva vreme tot incearca sa sparga ceva calculatoare
shi sa asculte convorbiri telefonice private
pentru a-shi satisface ceva pofte probabil
mda o informez pe aceasta cale deocamdata
ca asha ceva din cate shtiu eu, asha ceva este ilegal :D

hmm totushi , in misoginismul prietenos pe care din pacate
 ma vad silit uneori sa-l mai scot de la naftalina in anumite cazuri 

ii recomand calduros :)
leacul pentru raul yahoo-lui deocamdata
sper sa aiba prevederea sa shi-l administreze singurica :D

ei in fine dragii voshtrii :)
vedetzi deci ce ponoase se poate trage dc nu sunt urmate cu strictetze
normele unei educatzii "sanatoase
de aceea shi spre ""binele vostru

ps1:
da mare truda am avut pana sa reushesc sa public asha ceva
 se tot intrerupea conexiunea pe aici
hmm interesant
:)
dc ash fi un pic  paranoic :)
ASH PUTEA CREDE
ca ...
shi dc ash fi un pic mai umil
m-ash putea intreba shi cum de mai exist eu
asha cu totul shi cu totul fara permisiunea unora :)
ei da :)

[ps2:
am aflat recent din neste discutzii cu un prieten ca mare efort plus ceva probabil relatzii s-ar fi investit in asta
hmm, mai sa fie
ce sperau imbeciloizii de ambe sexe sa obtzina cu asha ceva ?
peste puterea mea de intzlegere din pacate

Concluzie shi indemn "prietenesc :):

in ciuda dezgustului, silei pe care o mai am pe la ficatzi pt asemenea creaturi
tzin totushi sa mentzionez faptul ca desigur { ca shi altele
mai mult sau mai putzin sleioase}
AU DREPT LA REPLICA SUB FORMA DE COMENTARIU PE AICI, DACA AU OBIECTZII LA CELE SPUSE MAI SUS, ]

[ACTUALIZAT - 21:50, 24 Ianuarie, 2013]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu