vineri, 25 ianuarie 2013

Info tehnic

Hmm f interesant
din cate ma mai prin shi eu de pe aici
acum cacastushii sleiosi
se pare ca lucreaza intens la spargerea
parolei acestul weblog
[schema clasica, shi care din cate mai tzin eu minte
 s-a mai intamplat in ceea ce ma priveshte 
pot spune ca sunt extrem de "speriat,
"intimidat, etc d'astea cu ghilimele 
dar mai ales pe bune un pic scarbit -ad. la 12:01 25 ianuarie 2013]
 
brr, ce creaturi infecte
anyhow e bine sa anuntz pe aici preventiv asha
in caz ca dispare weblogul cu totul
se se cam shtie, cine, cum shi de ce 
mda :|
itre timp s-mi vad eu de alte trebshoare un pic mai
frumoshele shi mai seriaoase
decat preocuoparile cu asemenea infectzii
de care asha cum am vazut cam shtiam eu asha
dar hmm am  neglijat sa ma preocup mai serios de problema
mai avand shi altele pe cap
plus ca am incercat sa imi mai protejez ficatzii de
genul asta de sila
hmm ei se pare ca nu a fost o idee chia atat de buna
mda :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu