vineri, 27 iulie 2012

Baltuci, pizdiuci shi muscutze de hartie :)

Ca tot e ceva timp pe aici de frecat menta, netul si acum blog-ul :),
am zis io asha sa onorez pe aici o promisiune mai recenta,
nu am uitat nici de altele, da acolo e mai complicate,
trebuie ceva studiu, oricum de ele zic eu ca e pe vine :).

E, da acu sa revin un picutz la sarcina ushor neplacuta dar,
in marinimia mea :) de data asta, necesara spre linishtirea nedumeririlor,
atat a persoanei care,
 zis mai pe mat :)
(http://en.wikipedia.org/wiki/Mat_%28Russian_profanity%29)
s-a cam dat in pizdetz
(http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pizdetz)
cat shi a unui soi de g(r)opnik,
(de la gopnik ca sa repet acisha :) tremeteri :) de termeni ji link-uri )
dupa nume, dar de pe obicele :) ar veni mai degraba tot un soi de bhac,
din ala de care am mai amintit :), iar in situatzia de fatza, imi pare mie,
doar un fel de pizdiuc
sau cine stie,
suka blia, chiar frun pidaras, poate ushor masochist :)


Mda, ma rog, acum fiecare tre sa suporte, pana la urma zic eu,

consecintzele faptelor shi vorbelor domniilor :)
lor :))
that is (here) in writing of course ?
:)

Bun asha, sa purshedem:

Initzial am dorit un studiu mai cu seama al tacticii utilizate in combaterea bâhlirii :D
sa spunem, pt cazul de fatza :) ,  mi s-a parut insa ca o vivisectzie cruda shi  rece poate ar fi prea mult, prea sec, tehnic shi am mai avut shi norocul sa gasesc un material ilustrativ adecvat atat la situatzia mai recenta cat shi la alta :),
in mare tactica are cam aceeashi pashi.

Sa mentzionez inainte de asta faptul ca eu nu sustzin experimentele pe animale ,
unii oameni insa cred eu ca merita :D, la nivel verbal ceva de genul , nu insa in  scopuri distructive
ci doar educative, dc sunt in stare sa priceapa shi dc ajung  sa-shi merite tratamentul :)
In cazul despre care vb in principal pe aici, nu stiu cat de meritat e acest tratament de acum, dar a fost cumva promis dc nu ma inshel  :)

right thou :

Torture for Flies: Stink Bomb
http://www.youtube.com/watch?v=QLWBCpFHrgg&feature=relmfu
de la offplanet, multzumiri pt suport pe aceasta cale :)

Sper ca asta a risipit nedumeririle macar in anumite privintze :)

Sincer chiar imi pare rau , macar in ceea ce priveshte unul dintre subiectzi de situatzia asta, dar prin vb si atitudine shi-au cam cerut-o amandoi.

Link catre locatziile shi articolele subiectzilor :) :)
in designatzie aproape rigida :)))) :
1. http://lacul.ro/?p=297#comments
 2.http://groparu.ro/dansez-la-bara-pentru-mancare/

publicare - 21:50, 27 iulie 2012

[update 07:23, 28 iulie, 2012]
Raport asupra starii actuale a subiectzilor, pardon pacientzilor :):

number 1
a) accepta tratamentul, aici sub forma de capsula-postare (aproape) personalizata :),
ceea ce apreciem, dpdv al onestitatzii intelectuale
b) prezinta accese de natzionalism shi naivitate, in limite normale insa (cel putzin in cazul de fatza)
c) recomandare: a i se urmari evolutzia individuala
( schimband un pic paradigma, dar pastrand gradul de generalizare :))
shi pe viitor

number 2
a) nu accepta tratamentul sau mai exact il ascunde sub limba ca mai apoi sa-l scuipe,
 gestul apreciat pe aici ca lipsit de onestitate asha cum mai spuneam shi in alte cazuri
b) previziunea mea cea mai sumbra se confirma din pacate,
shi ii acordam de  pe aici chiar shi un ecuson contzinand diagnosticul acestei stari,
in opinia mea, cronica: "pidaras dintr-o bucata, una de slei "
c) recomandare: can't be helped, so just leave it to its fate.
oricum dc ma gandesc bine, prezentza pe aici a acestui, hmm subiect sa-i spunem totushi, nu e
decat incidentala shi in scopuri ilustrative, poate shi pentru alte situatzii de acelashi gen :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu