vineri, 8 februarie 2013

Reminder - Alfabetul

A,B,C,D...poate pana la O.N.U. :) shi chiar mai la vale :)
dupa taria (morala) :) a fiecaruia :)
shi aceasta spre propashirea :) morala :)
proprie shi personala :)
a tuturor :)
shi poate chiar umanizarea unora (dc nu se spera prea mult :)) 
http://www.onuinfo.ro/documente_fundamentale/declaratia_drepturilor_omului/

[aceasta fu redactata pe la anul 1984 , dupa cum se pare ca cam este pe aici :)
well,well,well; nu e bine shi frumos asha, parerea mea :)))
shi pentru linishtea mea proprie shi personala :)
de a fi facut ce-mi sta in putintza pentru a reaminti :)
hmm a-mi face datoria adica :))
http://en.wikipedia.org/wiki/Lynx_%28mythology%29
in stilul de respectiv, de care am mai amintit probabil, aici identificat mai bine shi pe care l-am adoptat pe aici :), dupa cum se poate vedea :)
sper sa nu fi devenit jignitor de explicit :))))
iar daca da , nu pot decat sa-mi cer scuze anticipat fatza de mine pt asta :|]
Ei, acum pot spune shi eu ca`sunt ZEN
shi ca pot aprecia cum se cuvine ce se spune pe aici:
ROKIA TRAORE - ZEN (Album Tchamantche)
https://www.youtube.com/watch?v=DLlzPRemVAY
mde fiecare cu ZEN-ul sau pana la urma  :)
update: shi pt baietzii de prin telefon :)))
inca sunt shi voi fi zen :)
pana cand se vor intzelege nishte ceva-uri 
pentru cate cineva :)
adica cele de prin cele de mai sus :)
abscons asha vorbind :)
cei care se acuza se mai pot shi scuza 
in scris pe un mail 
dc shtie scri :)
shi am vazut cu mai multe ocazii ca unii scrie biletzele :))
deci probabil ca nu le-ar lua prea mult sa invetze shi cu e-mailul
:))))))))))
shi poate sa utilizeze `asha ceva
eu informez shi pe aici :)
ca exista :)
mail :) 

sensul intzeles cu propria putere de judecata:)
cat inca mai e :)
din cele cantate de mai sus
ar fi 
fara represalii
desigur , asha intzeleg eu cel putzin 
pana atunci :)
ramane exact asha cum am spus
shi spun :)
acel ZEN :)
pentru ca asha mi se pare corect 
mie personal cel putzin  
Jdeci ce`sa zic shi eu ca `shi altzii mai inaintea mea:
"Doresc ca micile mele randuletze"... :)) 
shi 
"ashtept (aici) biletzelele:)))) dumneavoastra"
(se poate shi pe mail :))
cel din urma un pic adaptat vremurilor shi anumitor situatzii  :))))))))
mda :D

:)
ps: info tehnic :
un biet laptop a mai suferit inca o demonstratzie de
"umanitate, hmm  interesant,
"oare pana cand shi mai ales de ce ?"
dupa vorba cuiva :)
:)
update tehnic:
un biet laptop umbla din nou :))
mai ce chestie :)))
un miracol tehnic
:))))
ma intreb cui are sa-i "multzumeasca
shi pt ... shi pt  ...
:D)))))))))))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu